Čokoladni fondue

Čokoladni fondue–Fondi 



Skoro me drugarica vodila na odličan čokoladni fondue. Dok smo razdragano ćaskale meni se motala misao po glavi kako da napravim ovo kod kuće. Sprečavalo  me je to što nemam originalni pribor za pripremu a onda jednog dana samo mi se upalila lampica.
Setila sam se kao ću da izvedem eksperiment. U kući sam imala sve potrebne sastojke. Kako sam ja ekonomična i praktična žena, odlučila sam  da iznenadim ukućane da uživamo u toplini našeg  doma i degustiramo čokoladni fondue. Pripremila sam  lampu  za  eterično ulje i keramičku posudu. Upalila sam mirišljavu svećicu i zabava u kuhinji je počela. Ako ste ljubitelj čokolade i voća upustite se u avantaru.

Potrebni sastojci za pripremu:
200gr čokolade
125ml slatke pavlake
voće po ukusu kod mene je bila banana ,pomorandža ,jabuka
mirišljavi začini po ukusu
rum po ukusu
roleri
čoko keksići
plastične viljuškice za svakog po jedne različite boje

Način pripreme:
Čokoladu iseckati i staviti u činiju.Slatku pavlaku sipati u činiju  zagrejati na ringli.
Preliti čokoladu sa toplom slatkom pavlakom i mešati.
Želela sam malo drugačiji ukus čokolade, pa sam dodala srž vanile u šipci i malo anisa,  cimeta, djumbira, korijandera i veliku kašiku ruma. Kuhinjom se širila harmonija mirisa.
Pripremljenu čokoladu sam sipala u keramičku posudu koju sam stavila na lampu, svećica je gorela i svojim opojnim mirisom zagrejala atmosferu. Voće sam iseckala i dodala rolere, čoko keksiće. Uzeli smo svako svoju viljuškicu i uživali. Bila je to prava eksplozija ukusa. Prijatno.


Коментари

Популарни постови