JUNEĆA PAŠTETA


Ukusna,juneća domaća pašteta.Savršene teksture,lako maziva,umereno začinjena samo je uvertira pred glavno jelo.Kombinacija začina,koji ovoj pasteti daju sofisticiran ukus.Ne znam.kako vi,ali ja hranu koja mi se ne dopadne na oko, ne mogu ni da probam.Može ta hrana da bude preukusno ali ako se meni ne dopadne na oko nema šanse da to i probam. Bitno mi je da to što vidim,zagolica moju maštu,a oči da zatrepere.Eh uvek sam ja birala očima.Ovim mojim zelenim očima ništa ne promiče.Čitam čak i između redova. To je možda moja mana,ali šta ću takva sam.Ne znam.kakom vam,izgleda ova pasteta,ali.od samog pogleda ja ogladnim.





JUNEĆA PAŠTETA
 Potrebni sastojci
1 rozbratna
2 jaja obarena
2 šargarepe
1/2 korena peršuna
1 /2koren paškanata
1 /4 celera
100g putera
1 kašičice soli
1/2kašičice bibera
1/2kašičice belog luka u granulama
Malo sveže mlevenog đumbira
100ml kisele pavlake
1 kašičica dimljene začinske paprike
Sok sveže ceđenog limuna


Način pripreme 

Rozbratnu i povrće oprati.Staviti u šerpu,sipati hladnu vodu staviti da se kuva. Kuvano.meso i.povrce iseći na manje komade i staviti u blender.Dodati i 2 isečena obarena jajeta. Dodati začine,puter i kiselu pavlaku Sve fino izblendirati ako je smesa previše gusta dodati par kašika bujona u kom se kuvalo meso i povrće Na kraju dodati sok sveze cedenog limuna .Pasteta mora biti maziva.Probajte ukus ako treba dodati još soli i bibera. Prijatno.








Коментари

Популарни постови