BAVARSKE PERECE

BAVARSKE PERECE   

Ove perece su idealne za hladne zimske dane. Iako visibabe, uveliko cvetaju, kao da je proleće a ne januar mesec ja sam odlučila da malo obradujem moje ukućane. Spolja hrskave a unutra meke, fino slane poslužite ih uz pivo i pastu od maslina. Uživaćete u svakom zalogaju. Tajna ovih pereca u istovremnoj  hrskavosti i mekoći krije se u tome što se prvo kuvaju a kasnije zapeku u rerni.


 
  POTREBNI SASTOJCI: 

-500gr brašna
-250ml mleka
-1kašičica putera
-1žumance
-1kašičica suvog kvasca
-1 kašičica soli
-pola kašičice šećera

ZA PREMAZ NEPEČENIH PERECA :

-1neumućeno belance

ZA KUVANJE PERECA:  
-1litar vode
-20gr sode bikarbone
1kašika soli

 Način pripreme :

Polovinu brašna sipati u veću posudu.Dodati puter, so, šećer, suvi kvasac. Dodati mlako mleko. Sve sjediniti pa dodati preostalo brašno. Umesiti fino glatko testo pokriti testo krpom i ostaviti da odstoji 40 minuta da nadođe. Nadošlo testo podeliti na manje loptice i ostaviti 10 minuta da odmore.
Radnu površinu posuti sa brašnom, pa nadošlu lopticu istani u duži valjak. Oblikovati  perecu i ostaviti 5 minuta da odmori. Tako uraditi sa svim lopticama.
U veću šerpu sipati vodu i pustiti da provri. Kad provri skloniti sa ringle dodati so i sodu bikarbonu. Promešati i vratiti na ringlu. Uz pomoć rešetkaste šire kašike, spuštati u vrelu vodu perece. Bariti perece oko 1 minut.
U tepsiju stavljati obarene  perece, premazati ih sa neumućenim belancetom i posuti sa krupnom morskom soli. Peći u zagrejanoj rerni 40minuta na 200 °C. Vruće perece premažite sa uljem, ja sam premazala sa domaćim maslinovim uljem. Ne nemogu Vam opisati taj ukus i miris koji se širio mojom kuhinjom. Predlažem Vam da što pre napravite ovo divno pecivo po Vašem ili po ovom receptu, važno je samo da se nešto mesi a i recepti  su za deljenje. Zato Vam Dijanina kuhinja od srca poklanja recept.




Коментари

Популарни постови