Zapečena butkica


Recept je originalan i iz jedne pivnice u Pragu. Vlasnica Pivnice u Pragu bila je jako ljubazna da podeli recept sa mnom, a ja ga  rado poklanjam  ljubiteljima dobrog zalogaja. Mnogo mi se dopao i način serviranja butkice. Pečena  butkica  servira se  na drvenoj dasci sa zabodenim nožem, a konzumira se uz pivo tamno ili svetlo, Vi odaberite.
POTREBNI SASTOJCI ZA PRIPREMU

1 butkica 
2 glavice crnog luka 
2 šargarepe 
1 kašika soli 
5 gr bibera u zrnu 
500ml piva 
NAČIN PRIPREME

Butkicu oprati i staviti u veću šerpu luk iseći na krupnije komade dodati očišćenu šargarepu ,so , biber i sipati vode da se prekrije butkica 

Šerpu staviti na ringlu i kuvati 30 minuta

U dublju tepsiju staviti pek papir na pek papir staviti poluobarenu butkicu 
dodati malo bibera u zrnu , pa preliti sa pivom 


Tepsiju pokriti alu folijom i staviti u rernu na 200 stepeni 45 minuta 
Zatim skinuti foliju temperaturu rerne pojačati na 250 stepeni pa i butkicu zapeći u rerni još 15 minuta da dobije finu hrskavu koricu 

Pečenu butkicu servirati na drvenoj dasci sa zabodenim nožem Konzumirati je uz pivo 

Način serviranja butkice i recept je iz jedne pivnice u Pragu a vlasnica pivnice bila je ljubazna da podeli recept samnom a ja ga rado delim sa Vama 


Vreme pripreme je 90 minuta a dovoljno je za 4 osobe 
Pivo sa kojim sam pravila butkicu  kupila sam  u selu Krusevice.Vi mozete i neko nase pivo .Po povratku kući odmah sam  isprobala recept i znate šta to je to i miris i ukus Praga usred Beograda .
Prijatno i uslast svima koji se odluče da isprobaju recept .



Коментари

Популарни постови