VANILICE



Njeno Veličanstvo Vanilica.Kolačići savršene mekoće ,koji se tope u ustima, kolačić,u kom definitivno sva čula uživaju.Meni je  dovoljno da zatvorim oči, da zagrizem vanilicu,i nekom čudnom magijom vraćam se u detinjstvo.Ne znam zašto i kako je to moguće ali tačno se sećam, a  mogu da osetim jedinstveni miris krušaka, dunja i jabuka koji se širio  sa viskog kredenca  bakine kuhinje.Secam se i divnog mirisa moje bake. Mirisala je  na ružinu vodicu.Sigurna sam da zbog nje  volim ružinu vodicu,koja se  u bakinoj kuhinji mešala u svaki slatkiš.A sećam se i tegle u kojoj je stajala ružina vodica, predivne roze boje koju je baka sama pravila.Lepe uspomena i sećanja. 


Vanilice  
250 g omekšalog putera
5 kašika šećera u prahu
1 jaje
1 žumance
2 kesice vanil šećera
550 gr brašna
teglica đžema za filovanje 
UmutitI puter da bude penast.. Dodati šećeru prahu i vanilin šećer pa mutiti da postane svetla smesa.U umućenenu smesu dodati jaje i žumance. Sve mutiti da se fino sjedini.Lagano,postepeno umešati brašno.Malom čašicom ili sa modlicama vadite željene oblike.Vanilice sušiti u rerni na 150 stepeni 20 minuta.Ohladjene oblike kružiće ili opančiće premazati s džemom i spajati po dve.Uvaljati u prah šećer koji je zamirisan vanilinim šećerom ili ružinom vodicom.

Ovog puta moje vanilice nisu okrugle ,htela sam da isprobam modlicu ,koju su dizajnirali,  moji prijatelji iz Kraljeva,https://www.facebook.com/gms.design3d/




Коментари

Популарни постови